Cando utilizamos o encerado
dixital temos que concebilo como un dispositivo de entrada que permite
tomar o control das aplicacións do ordenador sen necesidade do rato nin
do teclado normal, pois o rato vai ser o noso dedo e o teclado
proporciónanolo o encerado. |
Unha presión sobre o encerado é o mesmo que un clic co
botón esquerdo do rato. |
Estas son as partes físicas da pantalla que hai que
coñecer: |
|
|
LUZ INDICADORA:
-
Se parpadea en verde e
vermello, a bandexa está a encenderse.
-
Se está en vermello
estático, a bandexa recibe corrente, pero ainda non se comunica co
ordenador.
-
Se está verde, a bandexa
está operativa.
|
|
BANDEXA DE ROTULADORES E BOTÓNS DE TECLADO E
RATO |
|
-
A bandexa de
rotuladores ten catro ranuras para rotuladores identificadas por cores e
unha ranura para borrador. Cada ranura ten un sensor óptico para
identificar cando son levantados os rotuladores ou o borrador das súas
ranuras.
-
O botón
superior da bandexa executa o teclado na pantalla, o botón inferior fai
que a segunda presión no encerado sexa interpretado como un clic no
botón dereito (outra forma de traballar co botón dereito é
manter presionada uns segundos a zona do encerado onde queremos que
apareza o menú do botón dereito).
-
O menú desplegable do
teclado permítenos seleccionar o tipo de teclado que desexamos.
-
A frecha abre a vista
preliminar: para escribir a frase completa antes de mandala á
aplicación.
|
|
FERRAMENTAS
FLOTANTES
|
|
- Seleccionando esta opción
aparecerá na pantalla, á esquerda, o menú que se amosa no debuxo (en
posición vertical). Facendo clic nas dúas frechiñas ocúltase
parcialmente ou amósase. Se queremos que volva a desaparecer imos á
icona da barra de notificación e seleccionamos Ocultar ferramentas
flotantes.
|
|
OUTRAS
FERRAMENTAS SMART
-
SOMBRA DE PANTALLA: Coloca
unha especie de persiana graduable na pantalla para ocultar algunha
información.
-
REFLECTOR: Coloca un cadrado, elipse ou estrela para ver a
información. O resto da pantalla está en negro. Pódese graduar a
transparencia.
-
LUPA:
Coloca unha lupa para agrandar unha zona.
-
CALCULADORA: Abre a calculadora do sistema.
-
PUNTERO: Aparece unha frecha que podemos mover para chamar a
atención sobre unha zona da pantalla.
|